torstai 24. lokakuuta 2013

24. lokakuuta

VIIKONLOPPU MÖKILLÄ


Viime viikolla oli syysloma ja mä vietin syyslomaviikonlopun mun perheen kanssa Lappajärvellä Pohjanmaalla, kauniissa järvimaisemissa. Myös mun poikaystävä oli mukana ja me vietettiin mukava viikonloppu, täysin ilman minkäänlaista koulustressiä ja muuta kaupungin vilskettä. Nähtiin sukulaisia ja pelattiin paaaljon paljon Monopolya. Ihan paras peli, vaikken koskaan voitakkaan!

Koska mökkirannan maisema oli niin mahtava otettiin myös paljon kuvia. Niin maisemakuvia, kuin ihquja poseerauskuviakin. Myös mun poikaystävä suostui poseeraamaan mun kans! Ja kuvaajana toimi jälleen kerran mun siskoni Annica, upeat maisema kuvat on ottanut mun poikaystävä Sami:)

Hyvää viikkoa teille kaikille!:)
http://lookbook.nu/sannica















4 kommenttia:

  1. The scenery is beautiful here as is the lighting and timing. You rock the new chucks!!! The look is great and your hair is really nice here. One of your best looks for sure.

    VastaaPoista
  2. Thanks a lot! Is really nice to get feedback like this:)

    VastaaPoista