keskiviikko 11. joulukuuta 2013

11. joulukuuta


                                              HUHHUH!


Nyt on kyllä ollu kiirettä ja ei kiirettä ja laiskuutta ja reippautta, kaikkea mahollista:D Uffeissa oli tässä joku aika sitten tasaraha viikot ja olin sitte siellä viikonlopun töissä. Uffissa on ihan parasta olla töissä, mun unelmatyö:) Ja toki mä tein samalla muutamat

Koulussa lähti käyntiin uus jakso ja mun lukkari on ihan paras ikinä. Tätäki kirjoittaessani mä vietän mun neljä tuntia kestävää hypäriä kotona! Ja oonko muuten vielä hehkuttanu mun uutta harrastusta? Oon alottanu tankotanssin mun siskon kans!!! Oon siitä tosi innoissani ja oon jo kehittynykki siinä:D Mä harrastin ennen balettia ja siitä on ollu mulle tosi paljon hyötyä. Vaikka aikasemmin ei ois harrastanutkaan mitään ei se kuitenkaan haittaa, tankotanssi sopii ihan kaikille kunhan asenne on oikee:)

Nii joo ja mun siskolla oli viime viikolla ylioppilasjuhlat joten niistä varmaan tulee kohta kans kuvia. Mutta eipä sen enempää mitään:)
 















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti